Svårt att se/läsa vad det står?

Du kan enkelt zooma in på siten genom att trycka i “ctrl” samt “+” knapparna för PC/Windows eller “cmd” samt “+” för Mac. Välj minus-knappen istället för plus om du vill zooma ut igen, eller “0” för att återgå till normalläget.

Administration

Du som arbetar med personlig assistans på administrativ nivå inom Tindra har som främsta uppgift att serva uppdragsgivare och medarbetare med din kunskap om assistansanordning och ditt engagemang i det vi finns här för att leverera – högkvalitativ personlig assistans.

En tjänst inom vår administration kräver ett stort engagemang och hög ambition. Som enhetschef, samordnare eller del av Tindras ekonomiska stab präglas ditt arbete av förmåga till högt tempo och flexibilitet så väl som god etik och moral. Vi erbjuder ett arbetsklimat som uppmuntrar dig att utvecklas och tillåter både återhämtning och rekreation när detta behövs. Vi möts och respekterar varandras olikheter och skiftande förutsättningar genom vår humor, glädje och arbetsmoral.

Förutom de formella kunskaps- och erfarenhetskrav som ligger på tjänsten du söker är det viktigt att människovärde är centralt för dig. Du kommer vara en nyckelfigur i ett företag som vill hjälpa och bidra till ett bättre samhälle för alla. Du behöver som person förstå vikten av prestigelöshet som ett led i din egen och verksamhetens utveckling samt och ha förmågan att växa av så väl egna som andras framgångar.

Vi är stolta över att kunna berätta att mer än hälften av Tindras administration har rekryterats från vår egen verksamhet. Samtliga har vana av arbetet som personlig assistent och är handplockade till kontoret mot bakgrund av sina kunskaper om det valda yrkesområdet och förmågan att kombinera ett stort kunnande med ännu större omtanke och kärlek.

Jobba hos oss

Som medarbetare i Tindra, vare sig du är personlig assistent eller inom administrationen, är du vår viktigaste beståndsdel.

Läs mer

Berättelser

  • tindra14

    Här kommer du snart kunna läsa berättelser från människor med erfarenhet av Tindra, både uppdragsgivare och medarbetare.

    Läs mer