Svårt att se/läsa vad det står?

Du kan enkelt zooma in på siten genom att trycka i “ctrl” samt “+” knapparna för PC/Windows eller “cmd” samt “+” för Mac. Välj minus-knappen istället för plus om du vill zooma ut igen, eller “0” för att återgå till normalläget.

Jobba hos oss

Att arbeta med människor är en utmaning. Utmaningen kan se olika ut, beroende på vem du är och var du arbetar. Att arbeta inom personlig assistans innebär att du varje arbetspass hjälper någon som behöver dig och det du kan erbjuda.

På Tindra förstår vi vikten av det arbete vi utför. Vi förstår även behovet av att som medarbetare få rätt stöd och förutsättningar för att utvecklas och må bra i arbetet. Som medarbetare i Tindra, vare sig du är personlig assistent eller inom administrationen, är du vår viktigaste beståndsdel. Du är verktyget vi behöver för att bygga kvalitét i vår verksamhet.

Eftersom kvalitét är vår affärsidé behöver vi även medarbetare med kvalitativa egenskaper. För att bli aktuell för en av våra tjänster behöver du dela vårt perspektiv på personlig assistans och människovärde. Du är professionell i ditt förhållningssätt, engagerad i ditt valda yrke och prestigelös i kontakten med din omgivning.

Tindra ansvarar för din arbetsmiljö och att du får möjligheter till utveckling i din yrkesroll. Genom vår arbetsledning erbjuder vi dig som medarbetare de verktyg du behöver för att prestera, utvecklas och lyckas. Vi vill att du stortrivs hos oss, att du utvecklas och att du stannar länge.

Vill du veta mer? Läs gärna vidare om att arbeta som personlig assistent eller inom Tindras administration. Du kan även ta del av spännande berättelser från medarbetare och uppdragsgivare, eller skicka din spontana ansökan direkt till oss här via hemsidan!

Jobba hos oss

Som medarbetare i Tindra, vare sig du är personlig assistent eller inom administrationen, är du vår viktigaste beståndsdel.

Läs mer

Berättelser

  • tindra14

    Här kommer du snart kunna läsa berättelser från människor med erfarenhet av Tindra, både uppdragsgivare och medarbetare.

    Läs mer